wtorek, 5 maja 2015

#5 Sesion Spring

Piosenka która towarzyszy mi od ostatnich dni. Można nawet powiedzieć, że się uzależniłam od niej...
Mam dla was kilka zdjęć z sesji na której ostatnio była. Fajnie jest znać kogoś kto uczy się na fotografa i czasem szuka kogoś do zdjęć.
Chciała bym podziękować Paulinie za kolejną wspaniałą sesję.









Nic niezwykłego w tej sesji nie ma, ale nie zawsze musi być szał żeby wyszło pięknie.
Co mam na sobie: 
Spodnie H&M 
Kurtka Butik 
T-Shirt New Yorker
Opaska z Uszami Sinsay
Buty Converse

Na koniec kilka słów do was.
Miałam dodać ulubieńców ale poza kilkoma piosenkami nic szczególnego nie przypadło mi do gustu, dlatego daruję sobie ten post. 
Dopiero co wczoraj wróciłam z wyjazdu "służbowego" i czuję się dobrze, zdecydowanie inaczej i jeśli jeszcze raz ktoś by mi zaproponował taki wyjazd zgodziła bym się.
Coraz bliżej końca pierwszego roku studiów z czego się niezmiernie cieszę. 
Ładna pogoda łączy się z długimi spacerami i wycieczkami rowerowymi. 
Uśmiech nie znika z mojej twarzy i idę ciągle przed siebie. 

Zapraszam również na mojego instagrama : Suzieee_xx
Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz