czwartek, 23 kwietnia 2015

#4 Test One! Love Me Green, Tołpa, Head & Shoulders, Avon

Systematyczność nie jest moją mocną stroną...
Z racji tego, że dzisiaj w nocy wyjeżdżam na tygodniowy wyjazd można by go nawet nazwać "służbowy" pomyślałam, że będzie to idealny moment na wykorzystanie kilku próbek które ostatnio otrzymałam. Jak mam być szczera opóźnienie postu mogła bym zwalić na kuriera który dopiero wczoraj wieczorem dostarczył mi jedną z paczek. 
 


To może od początku. Jak zdobyłam te próbki? To proste, każdy z was może je zamówić na stronach danej firmy. Osobiście uważam, że to dobry pomysł, bo płacimy jedynie za przesyłkę, lub w niektórych przypadkach w ogóle nie ponosimy żadnych kosztów, a możemy się przekonać czy dany produkt nam odpowiada nim go zakupimy. Ja jestem szczerze zadowolona bo ceny kosmetyków których aktualnie używam do pielęgnacji wahają się od 6 do 12 zł, natomiast większości pełnych produktów których otrzymałam próbki zaczynają się od 20 zł w górę, dlatego nim wydam większą kwotę niż dotychczas mogę przetestować produkt i przekonać się czy mi odpowiada. 

Na początek produkty Love My Green. Wszystkie produkty są naturalne i organiczne. 
W zestawie próbek znajduje się:
1.Organiczny krem do ciała na bazie wyciągu z aloesu i ekologicznego olejku migdałowego.
2.Organiczny krem do ciała. Ekstrakty roślinne z zielonej kawy i zielonej herbaty.
3.Krem do rąk z organicznym masłem Shea.
4.Peeling do twarzy z ekologicznych pomarańczy i pudrem z ziaren arganu.
5.Krem na dzień z olejkiem z granatów ekologicznych.
6.Krem na nic z ekologicznym mleczkiem pszczelim.

Dość ciekawe produkty. Wielkim plusem jest fakt, że są naturalne. Najbardziej jestem ciekawa kremu do ciała z zielonej kawy i herbaty, kofeina zawarta w tych składnikach ma wspomagać eliminację tłuszczu z komórek. Zobaczymy.

Następnie Tołpa. Polska firma która również produkuje ekologiczne kosmetyki. 

W tym przypadku ze wszystkich dostępnych próbek mogłam wybrać 5 oto jakie wybrałam:
1.Nawilżające serum odprężające.
2.Nawilżający krem matujący.
3.Normalizujący krem do mycia twarzy.
4.Regenerujący krem wzmacniający.
5.Łagodzący krem wzmacniający.

Tutaj nie mam jakoś zbytnio wybranego produktu którego jestem ciekawa, gdyż sama wybierałam to co mnie interesuje.
Podoba mi się w tym zamówieniu to, że dodatkowo dostałam bon promocyjny do zalando który zdecydowanie mi się przydał oraz dwa bony dla siebie i bliskiej osoby na gratisowy pełnowartościowy produkt w przypadku zakupów na stronie tołpy.

Dostałam również gratis dwie próbki szamponu Head & Shoulders oraz próbkę kremu z Avon.


Nigdy nie używałam tego szamponu i nigdy nie miałam problemów z łupieżem, ale chętnie wypróbuję ten szampon, kto wie może coś zmieni z moimi włosami.
Krem z Avon dostała moja mama do zamówienia, a z racji tego, że ona ma swoje ulubione kremy pozwoliła mi go przetestować.

Pewnie nie prędko na blogu znajdą się recenzje, a raczej pierwsze wrażenie o tych produktach oraz kilka słów o produktach które mam okazję już jakiś czas testować. 

Zapraszam również na mojego instagrama: Suzieee_xx

Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz