wtorek, 21 lipca 2015

#13 Haul

Hi Everyone!

Ostatnio skorzystałam z wyprzedaży i wybrałam się na małe zakupy. Małe to dobrze powiedziane. Pojechałam do Katowic z myślą, że znajdę tam coś czego nie ma u mnie, ale niestety zawiodłam się na tym wyjeździe. Cóż może przejdę do tego co udało mi się kupić.

Na początek ubrania.
Crop Top Reserved 19.99 przecena z 29.99

Ogrodniczki  (po długim szukaniu w końcu znalazłam) Stradivarius 59,99 przecena ze 179.90

Crop Top Terranova 12.90 przecena z 29.90

Dodatki
Plecak worek. Ostatnio dość modny i jak dla mnie idealny do luźnych stylizacji Allegro 12.90

 
Złoto-srebrne tatuaż. Bardzo modne godnie zastępują biżuterię. Allegro 4 zł za paczkę

Tangle Teezer i w końcu jest i on w mojej skromnej kolekcji. Długo polowałam na tą szczotkę i w końcu sama mogę się przekonać czy jest ona tak wspaniała jak wszyscy o niej mówią. Wspaniałą nowa kolorystyka połączenie perłowego z pastelowym różem Douglas 38.90

One Direction Where We Are Kolejna płyta do mojej kolekcji Empik 28,99 przecena z 62,99


 Coś słodkiego 
Coca Cola Life oraz Diet  Kuchnie Świata 4,50 puszka zaintrygowały mnie puszki wizualnie a opis jeszcze bardziej jedna kola z naturalnymi składnikami dryga bez kofeiny i kalorii czemu by nie spróbować. 

Nutella GO! Kuchnie Świata 20 zł Takie małe a takie drogie, ale fajnie było zjeść trochę nutelli w pociągu :) 

Reese's Kuchnie Świata 4,50 sporo osób o tym mówiło i w końcu zdecydowałam się spróbować i osobiście uważam to za niebo! Cudowne! Lepsze niż nutella 

Prezent urodzinowy dla chrześnicy
Kolczyki Minie Mouse Apart 89 zł z racji tego, że nie dawno przebiłam chrześnicy uszka, na jej drugie urodziny postanowiłam kupić jej kolczyki z nowej kolekcji Apart Disney z jej ulubioną postacią z bajki czyli Minie. Uważam to za idealny prezent, lepszy niż kolejna zabawka których ma na prawdę sporo.


To by było na tyle. Oczywiście znów chciała bym podkreślić, że nie ma to na celu chwalenia się tym co kupiłam, ale pokazaniu wam tego, może akurat ktoś szuka czegoś podobnego i teraz już wie gdzie kupić.

Na koniec kilka słów o tym co u mnie. Ciężko jest, wielu z was właśnie odpoczywa na wakacjach, a ja próbuję pogodzić pracę z praktykami i codziennymi obowiązkami. Czuję się przytłoczona i ograniczona praktykami, ale to już prawie koniec. Ma nadzieję, że później będę miała więcej czasu na posty dla was. Trzymajcie się ciepło xx

Zapraszam na mojego instagrama: Suzieee_xx
Snap: Suzieee_xx
Kontakt ze mną: Suchar611@gmail.com

Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz