piątek, 24 listopada 2017

#20 Black Friday

Hi Everyone!

Długo myślałam nad tym o czym powinien być dzisiejszy post. Zdecydowałam, że z racji tego, że skorzystałam z promocji z okazji Black Friday to pokarzę wam co udało mi się kupić. Nie Jest tego za dużo, ale jestem na prawdę zadowolona. Ceny będę podawała w euro bo wszystko jest kupowane w Portugalii.

Zacznijmy od H&M (20% zniżki na cały asortyment)

Czarne spodnie dresowe ze ściągaczami cena początkowa 9,99 Euro po przecenie 8,00 Euro.
Moje ulubione dresy ostatnio zakończyły swój kilkuletni żywot dlatego postanowiłam zakupić nowe. Lubię chodzić w dresach po domu, wyjść na zakupy czy przede wszystkim są idealne na długie podróże samolotem. Must have w mojej szafie.

Bordowa koszulka Basic DIVIDED cena początkowa 4,99 Euro po przecenie 3,99 Euro
Bordowy to ostatnio kolor który pokochałam, a że w mojej szafie króluje szarość i czerń postanowiłam to trochę zmienić i zaczęłam od tej koszulki. Uwielbiam ubrania proste i pasujące do każdej stylizacji.

Maseczka oczyszczająca TEA TREE cena początkowa 2,99 Euro po przecenie 2,39 Euro 
Już od dawna chciałam wypróbować maseczkę z H&M, ale jakoś zawsze je mijałam, a dzisiaj stwierdziła, że najwyższa pora na próbę skoro jest przecena. Jak tylko przetestuję to na pewno pojawi się opinia na blogu. 

Kolejny sklep to Calzedonia (50% zniżki na wybrane produkty)

Brokatowe skarpetki GLITTER NERO cena początkowa 3,95 Euro po przeceni 1,95 Euro.
Już od dłuższego czasu marzyły mi się całe brokatowe skarpetki. Uwielbiam brokat i uwielbiam skarpetki dlatego to idealne połączenie. Zazwyczaj gdy już jakieś znalazłam cena mnie odrzucała, ale tym razem wręcz przyciągnęła  mnie i tak oto są w mojej kolekcji. 


Rajstopy Party Collection NERO Cena 12,95 Euro (Ten produkt kupiłam w regularnej cenie.
Zazwyczaj nie kupuję tak drogich rajstop, ale pewnego dnia kiedy przechodziłam zobaczyłam je na wystawie sklepowej i od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Rajstopy z motywem zakolanówkowym zakończone potrójnym wiązaniem wstążką z brokatem i kokardką. Cudeńka, aż nie mogę się doczekać żeby je założyć. 

I ostatni sklep Lefties (od 20% do 50% zniżki) 
T-shirt Cena początkowa 3 Euro po przecenie 2,40 Euro
Tego nigdy za wiele a szczególnie po takiej cenie i z tak fajnym napisem. Chyba pasuje do mnie Trouble Maker.

T-shirt T-shirt Cena początkowa 3 Euro po przecenie 2,40 Euro
Kolejny T-shirt. Tym razem czerwony. To chyba moja pierwsza czerwona koszulka. Ciekawy wzór i ciekawy napis. Za taką cenę żal było nie kupić.

Bluza Cena początkowa 6 Euro po przecenie 4,80 Euro 
Bardzo cienka bluza. Będzie idealna na podróż. Kolor czerwono-bordowy rozbudzi trochę moje stylizacje. 

Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów. Ciesze się, że udało mi się kupić te rzeczy. Większość to coś co na pewno się przyda. Znalazła się też mała zachcianka w postaci skarpetek. Uważam ten piątek zdecydowanie za udany. Teraz pora na odpoczynek i jakiś film. Już wkrótce kolejny post.
Przepraszam za kiepską jakoś zdjęć, ale ani aktualna pogoda ani światło w moim pokoju nie pozwalają na zrobienie dobrych zdjęć. 

Zapraszam na mojego instagrama: Suzieee_xx
Snap: Suzieee_xx
Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz