czwartek, 25 czerwca 2015

#11 Vaseline body lotion & lip balm test.

Hi Everyone!
Już spory czas temu w sumie przypadkiem trafiłam w internecie na ankietę po której wypełnieniu wybierano testerów balsamu do ciała oraz balsamu do ust z Vaseline. Stwierdziłam, że nic nie tracę i wypełniłam. Jakiś czas później dostałam paczkę z tymi dwoma produktami. Takim oto sposobem trafiłam do grona testerek tych kosmetyków z czego jestem bardzo zadowolona.


Body Lotion

Dostałam  balsam do bardzo suchej skóry. Produkt jest bezzapachowy chociaż ja twierdzę, że posiada on dość neutralny i specyficzny zapach, ale bardzo łagodny. Konsystencja balsamu jest idealna pewnie to sprawa wazeliny która jest jednym z głównych składników balsamu. Łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i przede wszystkim doskonale nawilża skórę. Produkt bardzo wydajny, ja osobiście stosuję go naprzemiennie z innym balsamem dlatego, że traktuję go bardziej jako ratunek w kryzysowych sytuacjach. Moja skóra jest bardzo sucha i nie ukrywam, że jest to czasami problemem i pierwszy raz spotykam się z produktem który potrafi tak dobrze i na dość długi czas nawilżyć moją skórę. Na pewno gdy skończę to opakowanie wybiorę się do sklepu i kupię kolejne. 
Pojemność 250 ml

Lip Balm 


Balsam do ust, a raczej wazelina do ust. Lip Therapy to określenie idealnie pasuje do tego produktu. Duża pojemność jak na produkt do ust co równa się z wydajnością. Produkt dla każdego, neutralny i całkowicie bezzapachowy. Ja używałam tego produktu na noc, smarowałam delikatnie usta po czym kładłam się spać, a rano gdy wstałam moje usta były miękkie, nawilżone i gotowe na to, aby bez problemu nałożyć na nie ulubioną pomadkę. Ogromnym plusem jest pojemność o której już wspominałam. Jedno opakowanie może starczyć na dość długi czas. Widzę poprawę na swoich ustach mimo iż stosuję ten produkt tylko na noc lub gdy spędzam czas w domu. Jedynym minusem jest opakowanie i aplikacja dlatego też używam tego wyłącznie w domu, ale to żaden problem przy tak dobrym produkcie. Myślę, że szybko nie skończę tego opakowania, ale mogę to śmiało zaliczyć do tak zwanego "Must Have" ten produkt już na zawsze zagości wśród moich kosmetyków do pielęgnacji. Ciekawa jestem jak sprawdzi się zimą kiedy nasze usta są narażone na mróz. Moim zdaniem jest to produkt do ust którego może używać cała rodzina. 
Pojemność 100g

Zdecydowanie polecam oba produkty, są na prawdę warte zainwestowania tych kilkunastu złoty. Ja na pewno będę po nie sięgała, bo nie często się zdarza, aby to co obiecuje producent na prawdę się sprawdziło, a w tym przypadku akurat tak jest. Wiem, że z serii Vaseline jest jeszcze balsam w sprayu którego jestem ciekawa i który jest na mojej liście zakupów. 


Zapraszam na mojego instagrama: Suzieee_xx
Kontakt ze mną: Suchar611@gmail.com

Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz