poniedziałek, 6 kwietnia 2015

#1 Little words about me!

Kiedyś jedna z polskich blogerek powiedziała, że bloga może prowadzić każdy, ale trzeba mieć na to pomysł i najważniejsze, aby się nie poddawać. 
Więc oto jestem! 

Hi Everyone! 

To może zacznę tak trochę oficjalnie.

Kilka podstawowych faktów?
Nazywam się Zuzanna lecz nie bardzo lubię moje imię dlatego wolę gdy inni zwracają się do mnie Suzie no w ostateczności Zuza. Aktualnie mam 19 lat i mieszkam w niewielkiej miejscowości w Polsce na Opolszczyźnie. (Kędzierzyn-Koźle) Jestem studentką. Studiuję Turystykę i Rekreację na Politechnice Opolskiej. Pracuję w kinie, co uważam za pożyteczne wykorzystanie wolnego czasu. 

Czym się interesuję?
Szereg moich zainteresować jest dość zróżnicowany. Interesuję się muzyką to na pewno chociaż to bardziej mogła bym zaliczyć do hobby. Podróżowaniem, to na pewno stąd też taki kierunek studiów, chciała bym zwiedzić cały świat na własną rękę i zdobywać nowe doświadczenia. I moda. Od pokazów mody, projektantów po make-up i modę uliczną. 

Co lubię?
Na to pytanie można by było pisać odpowiedź godzinami. Lubię spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, oglądać filmy, szukać inspiracji w internecie, dowiadywać się nowości, słuchać muzyki, malować paznokcie, podróżować. I wiele wiele innych rzeczy. Jak widać nie ma we mnie nic wyjątkowego, ale może to właśnie czyni mnie wyjątkową.

Dlaczego założyłam bloga?
Jeszcze trzy lata temu kiedy pierwszy raz pomyślałam, o założeniu bloga pomyślałam, że będę dostawała masę darmowych rzeczy, że będę rozpoznawalna, ale to wcale tak nie działa, dlatego cieszę się, że zdecydowałam się założyć bloga dopiero teraz kiedy patrzę na to wszystko inaczej. 
Chciała bym pokazać wam kawałek życia z pozoru zwykłej studentki która stara się korzystać z każdej okazji, toczy walkę ze sobą i spełnia marzenia. Myślę, że blog to też po części spełnienie moich marzeń, człowiek czuje się lepiej kiedy może opowiedzieć komuś co go spotkało. Będę tu pisała o wszystkim, od mody i kosmetyków, po podróże, muzykę i codzienne życie. 
Mam wiele własnych pomysłów na posty, ale i spotkacie się z takimi które znajdą się na nie jednym blogu. Moją inspiracją są też vlogerki dlatego będę chciała czasami niektóre Tagi przedstawiać w mojej własnej formie na blogu. 



Thank You.
See You Soon! 
Suzie xx


1 komentarz:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Suziee wreszcie ma bloga! :) Czekam na kolejną notkę! A zainteresowanych zapraszam do mnie! :) http://little-world-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń