piątek, 26 stycznia 2018

#24 Mixa

Balsam do ciała. Regeneracja. 

Jakiś czas temu udało mi się dołączyć do grona testerek balsamu do ciała firmy Mixa. Jeśli mam być szczera minęło na prawdę sporo czasu, ale to może i nawet lepiej, bo mam na prawdę przetestowany ten produkt. 

Na początek kilka słów o samej marce MIXA 
Marka powstała w 1924 roku we francuskich aptekach. Pierwsze wypuszczone na rynek produkty były przeznaczone do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt. W oparciu o te produkty rozpoczęto produkcję produktów pielęgnacyjnych dla osób w każdym wieku. Ich wspólną cechę jest skuteczność i troska o optymalną tolerancję skóry wrażliwej. 

Jeśli chodzi o sam produkt który otrzymałam do przetestowania jest to balsam do ciała Regeneracja. Pojemność produktu to 400 ml i wygodny aplikator co zdecydowanie jest wielkim plusem. Konsystencja balsamu jest optymalna, ani nie jest za gęsty, ani też za rzadki tak żeby się rozlewał. Zapach zdecydowanie wspaniały doskonale kojarzy mi się z produktami dla niemowląt, delikatny i przyjemny. Balsam rozprowadza się bardzo dobrze, wchłania się wręcz natychmiastowo przez co nie trzeba czekać z ubieraniem się. Nie pozostawia klejącej powłoki na skórze, a wręcz gładką, delikatną, przyjemną i niesamowicie lekką praktycznie nie wyczuwalną. Koi i nawilża. Zdecydowanym plusem tego produktu jest skład, brak parabenów i alkoholu. W składzie znajduje się nawilżająca gliceryna oraz mleko owsiane. Przez taki skład i testy ryzyko wystąpienia alergii jest zminimalizowane. 

A teraz co do samego testowania i rezultatów. 
Produktu używam prawie codziennie od października z miesięczną przerwą. Posiadam skórę suchą i nie znalazłam na rynku zbyt wielu produktów które by temu sprostały i faktycznie pomogły dlatego z reguły trzymam się w kręgu swoich ulubieńców. Po przeczytaniu informacji zamieszczonych na opakowaniu balsamu jeszcze bardziej chciałam go przetestować. I tu wielki plus. Nie zawiodłam się. Tak jak producenci obiecują, że jest to produkt przeznaczony do kuracji bardzo przesuszonej skóry w celu odżywczo-regeneracyjnym. Tak też było. Już po miesiącu stosowania zauważyłam zmiany i polubiłam się z tym produktem. Faktycznie widzę różnicę. jeśli chodzi o wydajność produktu to jest zdecydowanie bardzo dobra. Po stosowaniu ok 3 miesiące posiadam nadal połowę produktu. 

Podsumowanie.
Ogólna ocena produktu to 9/10
Jestem zdecydowanie na tak. ten produkt trafia na listę moich ulubieńców. Posiada wiele plusów jedynym minusem dla niektórych może być cena ponieważ znajduje się ona w okolicach 30 zł co za balsam do ciała to na prawdę sporo, ale porównując do jakości i wydajności na prawdę warto zainwestować. Polecam szczególnie posiadaczom skóry suchej i bardzo suchej. 


Już wkrótce kolejne recenzje produktów! 

Zapraszam na mojego instagrama: Suzieee_xx Snap: Suzieee_xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz